måndag 27 maj 2013

Mors dag




Det jag är absolut mest stolt över i mitt liv är mina barn, alla tre! Tänk att jag har fått äran att ta hand om så fantastiska barn! Att min stora kärlek och jag har skapat andra människor är en overklig känsla och kärleken till dessa små individer går över allt jag någonsin känt förut. Så för mig är mors dag lika mycket barnens dag eller familjens dag.
Det är även en tuff dag då jag inte får krama om alla mina barn. Saknaden efter Oliver svider till lite extra när jag blir firad som mamma. Att vänta vårt första barn är en av de lyckligaste perioder i mitt liv och det var när han föddes som jag blev mamma. Den häftigaste känsla jag varit med om och kärleken till min lilla kille sköljde över mig som en stor varm våg. Från den dagen är jag mamma, först till vår lilla ängel och sedan till två ljuvliga barn på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar