måndag 20 maj 2013

Dålig dag


Vissa dagar är sämre dagar. I dag var en sådan dag. Har inte hittat gnistan, förutom under jympa-passet nu i kväll. Har känt mig tom och utan engagemang, nästan likgiltig. Tycker inte om den känslan. Jag ser mig som en glad, utåtriktad tjej med energi, så dagar som dessa känner jag nästan inte igen mig själv. Jag känner mig otillfredsställd och lättretlig istället för glad och full av inspiration. Jag vill vara ifred och slippa sociala sammanhang vilket skapar en oro i mig att jag ska sända fel signaler till omgivningen. Det är inte deras fel att jag känner mig tom och nere, men de märker säkert av det. Jag är en väldigt transparent person i den aspekten och har väldigt svårt att dölja min sinnesstämning, det lyser igenom även om jag försöker dölja det. Så nu tänker jag dra täcket över huvudet och hoppas att gnistan är tillbaka i morgon. Jag har verkligen saknat den idag.

1 kommentar:

  1. Man kan inte vara på topp alla dagar!
    Inte ens du med din sprudlande energi.
    Det är liksom tillåten det också.
    Att vara mänsklig är ju ett av mina favorituttryck=))

    Kram och hoppas att du vaknar med en lättare känsla idag/Johanna

    SvaraRadera