måndag 13 maj 2013

Cykla




När solen skiner, våren spirar med ljusgrönt och blommor i vackra färger, fåglarna kvittrar och det inte blåser alltför hårt, då är det underbart att cykla! Jag älskar närheten till naturen som det ger. Du känner dofterna och hör ljuden medan du susar fram. Jag blir lugn inombords av att cykla. Det är en frihetskänsla att rulla fram genom luften och samtidigt njuta av allt det vackra. Jag blir rent av lycklig.
Jag gillar att promenera också, men cykla ger en annan dimension som jag uppskattar. Farten är befriande.

2 kommentarer:

  1. Hej, roligt att hitta in till dig! Blir lite nyfiken när jag läser och undrar vad det är för förändring du gjort i ditt liv.
    Här finns många tänkvärda inlägg, tack för trevlig läsning så här på morgonkvisten.
    Ha en skön tisdag!
    //bara anna
    annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, välkommen! Tack för fina ord och tack för inspiration. Jag berättar gärna mer om min förändring.

      Ta hand om dig.

      Radera