torsdag 4 juli 2013

Kärlek



Efter en dag som igår är det fantastiskt att komma hem till en kärleksfull famn och en vacker bukett. Då känner jag värmen och tacksamheten i varje cell. Jag önskar ni alla får uppleva den villkorslösa kärlek jag känner från min man. Full av respekt och ömhet. Det gör svårigheterna i livet lättare. 
Fina ord och värme från fina vänner är en annan källa till glädje. Att mötas av kärlek från sina vänner trotts alla brister är magi. Ta hand om varandra och missa inte en chans att ge värme och kärlek. Det kan betyda mer än du tror! 

P.S Tack fina J för din kommentar. Den rörde mig till tårar. 

1 kommentar:

  1. Här sitter jag och blir alldeles tårögd!
    Så fint med kärleken.

    Och du har rätt i att man inte ska missa att ge värme och kärlek.
    Det är så oerhört viktigt!
    Kostar inget och sätter mjuka spår.
    Kan inte bli bättre.

    Stora kramen J

    Ps. Du vet jag som inte är fåfäng och sådär...
    Har visst råkat få långt hår under semestern!
    Ser ut som en zigenardrottning enligt min guddotter!

    SvaraRadera