tisdag 1 oktober 2013

Böckernas värld


Jag älskar att läsa. Att försvinna in i en annan värld. Om den världen dessutom är full av värme, kärlek och glädje så är läsningen en riktig njutning. Boken ovan och alla jag läst av Karin Brunk Holmqvist är helt underbara. Jag längtar mellan gångerna som jag får kliva in i den fantastiska värld som hon beskriver. Människorna är starka karaktärer fulla av värme och det är en ren fröjd att få vara med i deras liv, även om det är en begränsad tid. 
Jag älskar böcker som får mig att vilja bli en bättre människa. Som inspirerar mig till att se världen med nya ögon. Att få sjunka in i läsningens magiska bubbla. Det är harmoni, total frid och glädje! 

3 kommentarer:

  1. Magisk bubbla! Det håller jag med om!
    Läsning är ett måste i mitt liv.

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, nu vet jag vad jag ska läsa här näst :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är lycka när man hittar böcker där man hamnar i den magiska bubblan!! Tack för tipset :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera