fredag 4 oktober 2013

Bloggvärlden


Jag började blogga för ett par år sedan. Hade sedan ett längre uppehåll och tog upp det igen för några månader sedan. Oj vad glad jag är att jag gjorde det. Bloggvärlden är fantastisk! Full av värme, respekt, kärlek, omtanke och glädje. Fina människor som delar med sig av tankar, upplevelser, bilder och känslor. Som tar sig tid att kommentera, peppa och uppmundra varandra.
Att jämföra det med andra sociala medier såsom Twitter, Instagram eller Facebook är en omöjlighet. De är på en helt annan nivå, särskillt det sistnämnda. Bloggvärlden är renare, ljusare och mer harmonisk. Ärligare. Här skriver vi även om det svarta, svåra och hopplösa. Vi får stöd och pepp både vid positiva och tunga inlägg. Vi skriver från hjärtat utan värdering. Det blir ärligt, naket och alldeles underbart att få ta del av. Så Tack alla fina för att ni delar med er. Tack för att ni läser och lämnar vackra spår. Ni är fantastiska!

1 kommentar:

  1. Så bra att du tog upp bloggandet igen, så jag fick en chans att läsa om allt klokt du skriver. Håller med dig, bloggvärlden är väldigt speciell, jag har nog blivit beroende, på ett bra sätt. Snart firar jag 1-årsjubileum, det måste firas på något sätt...
    Ha en skön söndag

    SvaraRadera