fredag 16 augusti 2013

Tom


 
Jag tänker mycket, på allt möjligt. Många tankar och känslor som strömmar runt i huvudet och i kroppen. Det finns så mycket jag vill förmedla och så mycket funderingar jag vill skriva ner. Men inget kommer ut. Jag känner mig helt tom. Hur får man ur sig det man vill få sagt? Jag lyckas varken samla ihop alla tankar och känslor eller hitta orden. Ord kan ibland kännas väldigt små när känslor ska beskrivas. När tankarna har flera dimenssioner och tillhör ett stort sammanhang räcker inte orden till. Så idag blir det tomt. Orden vill inte.

3 kommentarer:

  1. Så kan det vara.
    Ordlöst.
    Sen brukar det släppa och det bara rinner fram=))

    Nu myser jag några dagar.
    Hoppas att du får en fin helg med din flock/Kram J

    SvaraRadera
  2. Så är det ibland, orden finns inte där. Sen kommer det fram och väller ut och bloggen fylls av meningar.

    Tack för titten inne hos mig. Kul nu hittade jag hit :)
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Är det inte så för alla? Ibland är det svårt att sätta ord på känslorna och stora saker tumlar runt i huvudet och man vet knappt vem man är eller vad man känner och tycker!
    Men så klarnar det och sidorna fylls av ord! Ibland är det ord av smärta och ibland ord av lycka, men de kommer...
    M.E

    SvaraRadera