torsdag 8 augusti 2013

Lediga dagar?



Det är lite längre mellan inläggen så här i sommartid. Lediga dagar bör ju innebära mycket fritid, men jag lyckas fylla den lediga tiden med bravur måste jag säga. Dagarna går i väldig fart och jag njuter för fullt. Det är underbart att hinna göra sådant som prioriteras bort när vardagens bestyr rullar på. Förutom rent praktiska saker hinner jag även reflektera över livet och allt det innebär. Många tankar och känslor snurrar inom mig och det är skönt att låta känslolivet snurra fritt för att få en ärligare bild av mig själv. Några dagar kvar på semestern, sen ska jag samla ihop mig och hitta focus igen. Men till dess befinner jag mig i min bubbla, fulla av upplevelser, tankar, känslor och uppdrag.

2 kommentarer:

  1. Välkommen ut när det är så dax :)

    SvaraRadera
  2. Du är så väääälkommen tillbaka när du väl tar dig ur bubblan!

    Kram J

    SvaraRadera