onsdag 26 juni 2013

Förstår inte


Jag tycker det är spännande med olika åsikter och att resonera kring detta. Jag tycker också det är intressant och givande att försöka förstå hur andra människor tänker och varför de agerar som de gör. Oftast kan jag förstå varför de kanske gör och tänker annorlunda än jag själv, men inte alltid. Det händer att jag inte förstår alls. Hur jag än försöker hitta ett vettigt resonemang kring varför de säger och gör vissa saker så går det inte. Då kan jag känna en viss fascination kring hur otroligt olika vi människor kan vara. Fascination och frustration. Jag förstår helt enkelt inte ibland.

1 kommentar:

  1. Ibland tror jag att det är bra.
    Att man inte förstår allt. För då fortsätter man att utmana sitt eget tänk på något sätt.

    Saknar dig med, pratade om dig ikväll.
    Din energi! Och dina tankar som du delar med dig av. Jag gillar ju sånt jag=))
    Kram J

    SvaraRadera