lördag 8 juni 2013

Bröllopsdag



Över 20 år tillsammans och 16 år som gifta. Det var en magisk dag den 7 juni 1997! Solen sken, släkt och vänner var samlade, alla var glada och jag kände mig vackrare än någonsin. Det är absolut, utan tvekan, den lyckligaste dagen i mitt liv! 
Jag har haft den magiska turen att få dela livet med mitt livs kärlek. Han är min absolut bästa vän, min älskade, mina barns pappa, min själsfrände och min lycka. Det absolut bästa med honom är att han känner likadant för mig! När han ser på mig känner jag hans kärlek. 
Vi har delat livet genom både sprudlande glädje och svartaste, djupaste sorg, men vår kärlek till varandra har aldrig sviktat. Vi bär varandra genom livet och det finns ingen som kan få mig må så bra som han. I hans ögon är jag alltid vacker, jag duger alltid och jag känner mig som den bästa människa jag kan vara i hans närhet. Livet har bestått av många prövningar, en del så svåra att jag inte vetat hur jag ska klara det. Men en kram från min älskade har hållit mig över ytan och vi har varit varandras livbojar. Ord räcker inte till när hjärtat svämmar över - Jag älskar dig C, du är mitt liv!

1 kommentar:

  1. Jag blir alldeles tårögd!
    Vilken fin kärlek ni har.

    Så fnissar jag lite också, åt din bakelseklänning.
    Inte på något ironiskt sätt, du var jättefin!!

    Kramen

    Ps. Måste vila lite, det är skoj men inte så bra för balansen att dricka lunch-vin i solen...

    SvaraRadera