tisdag 10 september 2013

Vänner


Jag har fantastiska vänner. Några har varit med mig många år, andra har precis kommit in i mitt liv. Jag har inte behov av många vänner, tvärtom, jag har hellre några få men kära. Och de vänner jag har är verkligen kära, de fyller mitt hjärta. De finns när jag behöver tröst, stöd eller pepp. De finns där när jag vill dela min sprudlande lycka eller prata om allt och ingenting. De ser mig, bekräftar mig och finns nära mig. Det fina är att de även låter mig finnas där för dom. De låter mig trösta, stödja och peppa. De låter mig få dela dera sprudlande lycka och de pratar om allt och ingenting. Detta inlägg är en hyllning till er - ni är värdefulla, tack för att jag får vara en del i ert liv!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du är en del av mitt!
    Du är en världsmästare på att dela med dig av bra energi och pepp!
    Så är du glittrande också, på många sätt.

    Kramen J

    SvaraRadera
  2. Ja vad skulle man göra utan vänner. Livet vore väldigt tomt och trist. Önskar dig en fin kväll. Kram Nina

    SvaraRadera