söndag 29 juni 2014

Sol

Jag brukar inte prata om vädret. Det är som det är... Inget att göra åt. Ingen ide att älta. Men nu kan inte ens jag hålla mig. Semester med moln /regn och 10-15 grader är inte jätte-kul. Vi som älskar att tälta. Vi har tältat i de flesta väder, regn är i sig inget problem, men kylan stoppar till och med oss. Barnen längtar lika mycket som vi. Så nu hoppas vi alla att värmen kommer inom de resterande tre veckorna så vi får tillfredsställa vårt camping-behov.
Nu åter till tända ljus, innemys och ett glas vin i väntan på den varma sommaren. 

1 kommentar:

  1. Men jag vet!
    Jag brukar inte bry mig men nu...
    Så kollade jag vädret uppe vid stugan när vi ska dit och jo då, det blir regn då med=))
    Men det är bra att jag får göra mig av med en del av ljusen har jag ser jag det som.

    Kram J

    SvaraRadera