onsdag 18 juni 2014

Paus

Hej igen. Det var länge sedan vi sågs. Jag har haft en paus. De har hänt mycket och många tankar har snurrat. Det kändes så pass rörigt att få ner det i skrift blev svårt. Tankarna och känslorna har delats med de som står mig nära, framförallt min fina man. Jag har sagt det förut men säger det igen - ingen får mig att må så bra som han. Att ventilera och samtala med honom löser de svåraste knutar och lättar det tyngsta sinnet. Tillsammans har vi nu hittat nya vägar för mina tankar och sakta skapar jag förhållningssätt och verktyg för att bringa ordning i röran. Det känns väldigt skönt.
Idag ska jag välja att se det som gör mig glad. I morgon ska jag göra likadant samt dagen efter det. Rätt fokus är nyckeln.

Kram

1 kommentar:

  1. Det är gott att läsa.
    Att du kommit fram till vad du ska välja och att du har det stöd du har i din kärlek.
    Det är fint!

    Själv har jag fokus på en enda sak nu, semester=))
    Jag behöver det nu!

    Stor kram och tack för dina så innerligt underbara kommentarer!

    SvaraRadera