torsdag 21 november 2013

Julefrid


Jag tycker det är ett vackert ord, julefrid. Och trots all stress och press som är förknippat med julen så är det mycket med julen som skänker mig lugn. Julsmusiken, dekorationerna, glöggstunder och adventsljusen. Jag har tjuvstartat med julmusiken och njuter varje minut. Jag riktigt känner hur pulsen går ner och julefriden intar min kropp. En skön känsla som jag försöker njuta av så mycket jag kan nu i renoveringstider. Så en fridfull och lång jul till er alla, varför inte börja njuta redan nu.

2 kommentarer:

  1. Lite kan jag se fram emot myset och bokhögarna som den här familjen dyker i till jul. I myskläder och ett glas vin.
    Men jag har svårt att fatta att julen är så nära...Känns som tidig höst fortfarande=))

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Jag får erkänna att jag tycker dagarna efter julafton är klart bäst. DÅ infinner sig lugnet hos mig.
    Kram

    SvaraRadera