torsdag 7 november 2013

Inspiration

                                      
Jag läser just nu en bok som jag känner att jag vill dela med mig av. Den ger mig så fantastiskt mycket inspiration och kraft. Det styrker min tro på att det är fullt möjligt att leva sitt liv i total harmoni, balans och glädje. Att det finns en inre källa inom oss alla och det gäller för oss att finna den. Boken heter Munken som sålde sin ferrari. Jag känner hur den väcker nya känslor, tankar och ger mig kraft att fortsätta mitt arbete mot inre frid. Det finns en uppföljare till boken som jag rekomenderar lika starkt, Vem gråter vid din grav. Där får vi konkreta råd och verktyg att arbeta med på vår väg mot ett bättre, lyckligare och mer harmoniskt liv. Läs dem gärna och låt dig inspireras, ta hand om dig och finn din inre källa.

1 kommentar:

  1. Dom är fantastiska båda två!
    Visst finns det en inre källa, jag tror att det viktigaste är att finna det man vill ha i sitt eget liv. Att följa sitt hjärta och inte låta sig styras av "som sig bör". Att tillåta sig att vara sig själv=))

    Kramen J

    SvaraRadera