måndag 4 november 2013

Glädje


Att känna hur hela kroppen genomströmmas av ren glädje är inget som händer dagligen. Men hjälp vad härligt det är!! Att vara totalt lycklig, känna sann glädje och vara helt uppfylld av stunden är magiskt. Detta fick jag uppleva igår i ca 1 timme och 40 minuter under Bruno Mars konsert. Jag kunde inte sluta le och jag befann mig som i en bubbla. Ingenting annat var viktigt just då och jag upplevde med alla sinnen i total närvaro. Att jag dessutom fick dela upplevelsen med min älskade lyfte det ytterligare en nivå. Magi!!!

Stort Tack för alla fina kommentarer. Ni värmer mitt hjärta och ni har rätt. Jag behöver sänka kraven på mig själv och andas! Kram

2 kommentarer:

  1. Tänker på höfter jag när jag läser vad du skriver=))
    Men nu ska jag fokusera på lagar och inte vickande höfter!

    Ha en skön dag idag/Kram J

    SvaraRadera
  2. Visst kan musik vara helt underbart peppande!! Lyssnar alltid när jag målar och det gör nog sitt till :)

    Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera