måndag 17 mars 2014

Vill-göra-lista

Har haft (och har) många saker på min "skulle vilja göra"-lista. Några topp-punkter har varit dels att lära mig mer om och utvecklas inom yoga. Det har jag tagit tag i och steg ett togs i helgen med grundkurs. Om två veckor fortsätter den resan med nybörjarkurs. 
En annan punkt har varit att justera eller bygga på min svank-tatuering. Det har suttit långt inne då jag dragit mig för att ta ett beslut kring hur detta skulle ske. Men nu har jag angripit detta svåra och idag, efter fyra timmar i stolen, har min tatuering fått ett nytt utseende som känns helt rätt. 
Det är så otroligt skönt att satsa kraft, energi och tid på sig själv. Oavsett om det handlar om kroppen eller själen. Jag har börjat det här året med att vårda båda och det är jag stolt över! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar