söndag 20 mars 2011

Pengar


Ja, vad ska man säga - pengar är ett kontroversiellt ämne. Men jag ska säga som det är - jag tycker om pengar och skulle gärna ha mer. Jag tycker om att njuta av livets goda och det kostar... Pengar är inte allt brukar man säga, och det håller jag med om - helt o fullt. Under dom år jag varit hemma med våra barn har det handlat om helt andra saker än att tjäna stora pengar. Men nu när barnen är i skolan på förmiddagarna och jag har börjat jobba lite så märks det i kassan, vilket känns kul. Det gör att vi kan unna oss lite extra och det känns superhärligt! Men jag skulle aldrig sälja mig och min övertygelse för pengar. Barnen går först och det kan inga pengar i världen få mig att ändra på. Men visst är det kul med pengar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar